varför?

Jag vill ha ett jobb nu så jag slipper skolan. Jag orkar inte nu.

Jag vet helt störd e hon som ska hoppa av skolan"
är tankarna i erat huvud. Men jag ska ta en paus från skola så fort jag får tag på vilket jobb som helst nästan.

rätt tider för det? NEJ!

det suger. Jag har noll tålamod vill bara att något skall hända nu på en gång.

Jag tycker inte det borde vara så himla svårt igentligen så ful och dessutom obehövlig är jag inte.

Jag bryr mig inte om vad ni tycker om saken min sak mitt beslut mitt liv mina val. jag kommer klara mig galant i livet skall ni se.


Kommentarer
Postat av: Johanna

det som du känner är rätt för dig. det som andra tycker är deras ensak. enbart du vet vad som är bäst för dig. stå på dig gumman och sluta inte kämpa!! du fixar detta

2010-01-27 @ 22:13:47
URL: http://johannachristinaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

ps. jag tror på dig :) <3

2010-01-27 @ 22:13:59
URL: http://johannachristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0