LILL-LÖRDAG

Japp, onsdag är det! Snart helg igen ju, kalas bra!
Idag har det inte vart någon märkvärdig dag, vart i skolan och sen dess har jag varit hemma. Hade idrott sista lektionen, det blev en mix mellan gym och badminton!

Nu sitter jag här i sängen med tända ljus och pluggar inför Svenska B provet på fredag. Svenska B är verkligen inte min grej, litteraturhistoria! (Vem bryyyyr sig om det egentligen?) Jag tycker verkligen inte om historia överhuvudtaget, och när litteraturen är inblandad blir det ju inte roligare direkt... Aja, de är bara att bita ihop och nu skall jag fortsätta med plugget!

Så tycker jag allt att ni får hälsa till Felicia som ligger hemma med halsfluss stackaren! Krya på dig♥/ Anna

Passade på att måla mina naglar nu när akrylnaglarna är borta! Gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0