Erik Svensson

Ja du, Erik Svensson. I och med att du alltid kommenterar stavfel och lite av allt möjligt som kommer ut från din hjärna så tycker jag att du kan dela med dig lite mer av dig själv.

Jag antar att du kollar vår blogg dagligen i och med att du ofta slänger in en kommentar här och där, du har väl inget större fritidsintresse eller något annat intresse överhuvudtaget med tanke på att du alltid slänger in dina betydelselösa kommentarer. Visst, för dig så betyder dom säkert jättemycket men jag tror att varken jag eller Felicia bryr oss särskilt mycket.

Så, Erik Svensson, tycker du kan berätta vem du verkligen är och varför du orkar sitta och leta upp fel hos andra människor och tycker det är roligt att sitta och nedvärdera andra.

Tack på förhand!
Maj-Britt Andersson.

Kommentarer
Postat av: Johanna

så jävla rätt Anna, you go girl !!

2010-01-26 @ 18:02:45
URL: http://johannachristinaa.blogg.se/
Postat av: sara

Kolla IP-adressen (:

2010-01-26 @ 18:30:36
URL: http://glidmedoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0