BOXPASS!

Nu är jag nyduschat och fräsch!
Nu ikväll så var jag på ett boxpass med Johanna, Emma och deras vän Malin! Va skönt att svettas lite och jag har inte tränat på evigheter känns det som. Har en lätt förkylning som har suttit i i ca 2 veckor... Riktigt segt men idag så sket jag i det och tränade!

Felicia kunde inte följa med för hon knaprar fortfarande pencilin!

Snart är det helg, på fredag är det utgång som gäller, lördag så skall jag sitta barnvakt åt prinsen ett par timmar och sedan sover jag över hos systra mi och på söndag morgon blir det IKEA! Har tänkt att köpa mig en större garderob men då får jag slänga ut datorbordet och skaffa mig ett laptop bord... hmm, what to do? Aja, tjingeling! / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0