4Y-8X+12=0

Just nu visas det bara siffror i mitt huvud. Har suttit och pluggat inför matte B provet på torsdag. Just nu tar jag mig en paus innan jag skall börja lite smått med naturpluggandet.

Dåligt med uppdatering? Jao, det är det. Min laddningsdosa till datorn har gått sönder, det är glapp i ena änden, så därför kommer det inga bilder ifrån mig förrän jag har köpt en nym, och den går på några hundra. Great, perfect timing now that i'm broke... / Anna




Hade hellre legat och brassat på en solstol utomlands än att hålla på och rita upp koordinatsystem och lösa onödiga ekvationer som jag aldrig kommer ha användning för...


Kommentarer
Postat av: Korven

Jag spyr på matten ! Usch usch usch

2010-01-12 @ 20:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0