sorry....

Jag är ledsen om jag gör er besvikna och inte bloggar så mycket här på gloomies längre.
Det är för att jag och Anna inte är vänner längre och jag känner inte att de passar att dela en blogg ihop då.
Jag och anna hatar varandra nu mera och jag tänker inte bry mig om bloggen då.

NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! JAG SKÄMTAR bara
Klart vi inte gör och klart det inte är därför!
Jag älskar Anna och hon är absolut min bästa bästa bästa VÄN.

Men jag har börjar blogga på enbart Finest nu jag orkar inte ha hundra milijoner sidor där jag bloggar. Men nu får ni hänga med mig på finest istället right?

här får ni hänga på om ni fortfarande vill läsa om mitt så händelserika liv!
FELICIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0