Min dag

This is my friend Hannes. HAHA Hannes,Hannes. Vart skall jag börja någonstans. Iallafall jag går i samma klass som Hannes och jag är jävligt glad att man har dig i klassen annars hade jag inte gått till skolan. Det räcker att jag kollar på dig så börjar jag skratta. Men vi har iallafall roligt alltid. Vi har samma dampiga sätt att vara på. störande,jobbiga,och flammsiga. Trots att du försöker vara MR smart sometimes så vet både du och jag  hur det ligger till. Nu sitter du och läser det här inlägget med ett leende på läpparna och tycker att jag är helt störd som faktiskt sitter och skriver ett helt inlägg om dig. Men samtidigt blir du glad för du har någon slags hat kärlek till mig.




Jag och Anna har spenderat eftermiddagen hemma hos henne. Vi lagade mat eftersom vi båda föredrar nyttigt så blev det Lax i ugnen med wook till det. Kaffe drack vi också såklart och även Té. Vi gjorde en låt som var grym haha. Dessutom bestod kvällen av mycket skratt haha från min sida iallafall flamsemaja är jag.




Kommentarer
Postat av: Hannes

2010-02-03 @ 23:13:31
Postat av: Hannes

Haha jag låg i sängen. Och så såg jag detta jag kan säga att jag skrattade som fan ! Du är fan damp FeFe !! Jag gillar dig

2010-02-03 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0