TJENA TJENA MITTBENA

Sitter här i morgonrock och en handduk virad runt huvudet. Tog mig ett bad med tända ljus och hade lite "me-time" :) Idag har jag tagit det väääldigt lugnt, för lugnt haha. Men jag och mamma hämtade upp Felicia och Tobbe när dom hade slutat jobbet, så släppte vi av Tobbe på hisingen någonstans så fortsatte vi vidare mot ICA Maxi. Nu har vi lämnat de sista sakerna så nu är vi helt off the hook!

Imorgon är det redan fredag, tiden bara flyger iväg! Det är skola som gäller, sedan skall jag passa Lucas en stund och så blir det antagligen att resten av kvällen tillbringas hos Carolina :)
Puss! / anna

"Excellent!" Haha, min och Philippas grej ;) haha Mr. Buuurns!


Kommentarer
Postat av: Mr. Burns

haha love it ;)

2009-09-17 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0