TANKARNA FLÖDAR

Tankarna i huvudet bara flödar just nu för min del. Jag tänker och tänker men ingenting är säkert och jag känner mig osäker. Kommer det beslutet man väljer just nu vara rätt för min del och för min framtid. Jag vet inte om jag skall bli makeup artist eller om jag skall bli stylist. Jag kan inte riktigt bestämma mig just nu.

Det jag vet just nu är att jag är redo att börja jobba så att jag kan spara pengarna. Man måste ta tag i sina egna saker det kommer tyvärr inte flygande till mig. Det är så mycket projekt jag vill göra men ingen punkt kan jag nå än. Det känns som jag har lite brottom men jag har dåligt tålamod ifall jag verkligen vill något det har jag alltid haft.

Önska mig lycka till så skall vi se att det kommer bli som jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0