sunday

 

 

 

 

 

Hallå mina små torrbollar!

ja vad skall man säga det är söndag och det innebär en riktig slappis dag.

Min söndag har varit bra Jag började dagen med en frukost med Anna sedan gick jag en promenad hemåt och la mig och vilade en stund igen med tanke på att vi inte fått så mycket sömn inatt. Jag vilade lite sedan var det dags att slå en signal till victor måste ju ha koll så han inte sover bort dagarna haha.

Jag var och handlade med pappa,  satt en stund vid datorn tittade på the hills och sedan gjorde jag mat till mig själv. Jag gick och mötte victor ute och sedan gick vi en promenad upp till Mamma på preem där vi tog en fika.

Nu har jag kollat på tv ett bra tag här hemma för mig själv. Ensam mamma söker såklart det är ju bara så mysigt program. Det tror jag ni håller med om ändå =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0