STAN

 

 

Hur roligt är det att blogga när man vet att många andra får flera flera tusen i månaden för att göra det. Själv bloggar man för att ungefär 60 st läser bloggen om dagen och ingen komenterar för den delen heller. NEJ jag vet inte om det är roligt längre....

 

Idag blir det stan med Gabriella!

det var ett tag sedan vi sågs och jag saknar dig ditt lilla troll. Men idag blir det fika och en runda på stan med förhoppningsvis en skinnjacka hem i påsen. Vi får se vad det blir när jag kommer hem förövrigt har jag hört att snyggingarna Gynning och andreas kommer till stan idag men vart har jag ingen aning om.

 

 

// FELICIA


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att bli känd, ska stora kravaller, ha starka men bra åsikter, gör något upprorsväckande, skaffa intressantare saker att skriva om. Att se en bild på en kändis som alla redan serr hundra gånger är inte kul.. Skaffa reklamer, blogga där folk ser! Gör något, vad som. Så länge det inte är er knäckemacka, te eller en kändis som hänger i varenda tidning redan. UPPROR! Ni kommer nog få till med en riktigt bra blogg, bara ni kämpar! :)

2009-09-26 @ 12:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0