ROAD TRIP WITH MUM AND DAD

Om ni undrar vart jag hållt hus idag så har jag varit ute på en liten roadtrip med Mamma och pappa.
Vi gick upp i morse åt frukost och sen satte vi oss i bilen mot Varberg. Vi stannade till ivarberg och gick runt i "centrum" sedan satte vi oss på Espresso och tog en fika.

Sedan drog vi oss vidare det blev ett stopp hos några gamla vänner vi inte träffat på över 10 år. Dom var tyvärr inte hemma men dottern var hemma och sist vi sågs var vi 4 år att de henne stå där 18 år i dörröppningen var en liten skum upplevelse men roligt. Vi åkte vidare och stannade i Ullared där vi gick in för att köpa påslakan och sådant till mig. Men kom ut med lite mer än så som vanligt där. Mamma blir som galen där inne man får säga hela tiden MAMMA KOM NU!  annars köper hon upp hela affären.

En trevlig dag med Mamma och Pappa idag jag är genast på bättre humör.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0