MIN HELG HAR VARIT UNDERBAR

Ja, det har den verkligen! En riktigt lyckad helg:)
I fredags så åt jag på en grekisk restaurang i Kungshöjd med pappa, syster och bror och hade det jättetrevligt. Det har nog aldrig bara varit vi 4 förut. Igår/Lördags så jobbade jag på Le Croissant för första gången, stressigt, varmt men kul! Senare så förfestade vi hos Alexandra i Mölnlycke innan vi drog vidare in till Chez :) Blev inte för sent igår med tanke på att jag skulle jobba idag också.

Nu sitter jag här hemma hos pappa inför dom kommande 2 veckorna. Allting är uppackat och jag sitter här med en kopp té och lyssnar på Elton John.

Ja, denna helgen har varit riktigt lyckad!
/ anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0