HALLOJSAN

Hoppas ni tycker att bilderna som Felicia har lagt upp är lika snygga som jag tycker! Skit coola!

Ja, nu har verkligen hösten börjat på riktigt. Det har hällregnat hela eftermiddag och jag var nog inte den enda som såg ut som en dränkt katt när jag kom hem, tyvärr, haha!

Det är inte det enda som tyder på att hösten har börjat. Detta är första dagen jag har pluggat. Svenska B läxa tills imorgon! Nu skall jag ta mig en varm skön dusch, kanske ett bad t.o.m ;) Vem vet, får se vad jag känner för!

Imorn är det fredag, då blir det restaurang med pappa, syster och bror :) På lördag blir det en riktigt tjejkväll som börjar hos Alexandra och sen drar vi vidare :)

Peace! / anna

Dagens favorit : Waiting on the world to change - John Mayer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0