FORGOT TO TELL YOU GUYS...

Förra veckan så ramlade jag ju på rullbandet, och ni som har läst det vet ju hur det gick till hehehe... Men idag hände något som nästan var likadant! Det var jag och ca 5 st från min klass som var på väg till den nästa lektionen, jag går först i trappan och dom andra en bit bakom... Helt plötsligt ramlar jag rakt i trappan, nästan i slowmotion och glider ner för resten av trappan hahahahha. Så där låg jag och det slutade inte där - 2 m ifrån mig fanns en glasvägg in till biblioteket där det satt 3-4 killar, hahaha dom skrattade som fan! Även jag :D

Hahaha, så nu vet ni, ni som inte känner mig så väl, jag är väldigt klantig :D And proud of it!!!!

hihi (not) nu är jag på damphumör igen.
puss.



Just not my thing, hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0