CRAZY DAY

Jaa, kom till skolan kl 8 imorse. Och sen får vi reda på att första lektionen är inställd, vi fixar så att lektionen efter blir inställd för då har vi en håltimma på ca 3-4 h. Jag och Lina åker hem till mig, då får vi ett sms "Marknadsföringen är också inställd" Vilket resulterar i att vi har en lektion. Den sista lektionen varade i 30 min. Onödig dag? Oh Yes.

Felicia kom och joinade oss under håltimman också :)
Lite pics och videos från idag kommer här! / anna

cookietime

 

sweetiepie

 

Jag är helt inne i mobilen

 

Skrattade ju inte lite idag...

 

 

 

JAG ÄLSKAR ATT LINA BJUDER PÅ SIG SJÄLV :D


Kommentarer
Postat av: Hannes

Jävlar vad klockren!!!!!!!!!!!!!

2009-09-15 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0