WHAT A BEAUTIFUL MORNING

 

När jag och Felicia vaknade imorse lös solen och det kändes verkligen som vår. Men sedan kom vi på att vintern bara har börjat och att det är ca 5 månade kvar till våren kommer. Vi åt en god frukost och sedan åkte vi till gymmet. Blev inte så mycket träning, efter ca 7 minuter på bandet så känner jag hur huvudet snurrar, jag känner mig varm och ögon och näsa rinner. Så vi åkte hem. Inte så kul för jag var jäkligt taggad på att träna!

Mår inte 100 % nu men jag hoppas att det blir bättre tills imorn så jag kan gå till skolan, för så som jag känner mig nu orkar jag inte de. Hoppas ni mår bra och att ni har haft en bra helg! / anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0