städning

Hejhopp stora eller lilla snopp. Gud så barnslig jag är.

En tisdag som den här sitter jag nu och tar en liten paus från städandet. Städat hela morgonen med Mamma hela lägenheten. Det känns så skönt nu när det är helt rent och fint hatar stökigt och dammigt det är något bland det värsta som finns. men jag får fortfarande panik när jag skall öppna min garderob. Den är fruktansvärt stökig.


Mina planer idag blir att laga mat med mamma senare sedan blir det Ikea med Mamma och pappa.
vädret är dassigt och grått så mycket roligare än så blir det nog inte för min del.
jag kan berätta att jag faktiskt skall åka till USA i april då blir jag borta i 2 veckor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

// Felicia ohlander




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0