Liseberg

Hey boys and girls!
Idag blir det att åka till Liseberg. Det är jag Anna,Victor och Emil som åker dit i regnet såklart. Nej så mycket regnar det inte. Men det är mulet och inte alls något toppen väder. Men för er som sitter hemma bakfulla och illamående kan ju sätta på en film och äta massa gott kanske det kan hjälpa er lite iaf. jag har inte partajat på år och dagar och jag känner mig pigg och fräsch en söndag morgon klockan halv 9.


Jag har inte åkt saker på Liseberg på några år men nu är det dags igen jag har ju varit en riktig Lisebergs nörd när jag var mindre. Men nu är jag höjdrädd och vågar inte åka dom " fräcka" attraktionerna. Det kan bli ett problem idag haha. Jag lär få stå och kolla på för jag är livrädd för höjder!

om 20 minuter kommer Victor och hämtar upp oss och då skall vi vara klara nu måste jag kila ha en bra dag så laddar vi upp en massa bilder senare idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0