IMORN ÄR DE FREEEEEDAG

Idag så hade vi skolkort imorse, och sen håltimma fram till 14.25, men jag sjukanmällde mig och bestämde mig för att plugga matte nu hemma... Ma B är SÅ mycket svårare än Ma A, alla ekvationer - polynomer, konjugatregeln, kvaderingsregeln, andragradsekvationer, pq-formeln osv., osv.! Fyyyy fattar ju nada...

Jag, Felicia och Lina åkte in till stan så fick jag handla mig en ny mascara och jag och Felicia åkte till solarieöarna medans Lina satt i massagestolen aka mördarstolen! Vi åkte vidare till Hisingen där vi lunchade på Linas föräldras fik, jättemysigt :) Åt en supergod räksmörgås - yummie! / anna


Jessica och Hannes


Är inte Felicia jättefin i sin nya frisyr? :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättefint på henne ja!

2009-10-01 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0