hon går för långt

jag måste få säga att jag stör mig så jävla mycket på katrin. Hon är så himla dubbelmoral i det här klippet så det finns inte hon står och säger hur falsk och otrevlig gynning är mot alla men vad är hon inte själv?!?!
Vem är det inte som snackar så elakt och äckligt mycket skit om alla. ursäkta mig men man undrar ju om hon föddes på fel sida som man brukar säga när någon är sur och grinig då säger man "vaknade du på fel sida" men jag menar hon har ett fruktansvärt konstigt temprament.

avundsjuk på alla kvinnor är hon det är helt sjuk!
ja ni kan få se själva hon kallar gynning FITTA i tv.

/>

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl hennes graviditetshormoner som bubblade :-)

2009-10-24 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0