happy happy

LOV IMORGON!!
jag är överlycklig. Jag har 3 jobbiga lektioner imorgon i skolan sedan har jag lov en vecka hur skönt är inte det?
Jag skall verkligen njuta av mitt lilla lov. Ni som känner mig vet ju att jag verkligen är överlycklig för den minsta chansen att vara ledig från skolan man får.

Idag har jag och Anna tränat 2 pass i rad på gymmet. Vi är mycket duktiga får jag säga. Det blev först bodystep jag tror jag skrattade ihjäl mig när vi skulle hänga med i deras takter och geografin som man aldrig sett förut var ju inte den enklaste. Jag tror nog att vi såg helt sjuka ut när vi flaxade runt som dårar haha. Men göra bort sig lite för människor jag aldrig lär träffa igen spelar mig ingen roll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter koreografi....jättefel haha

2009-10-28 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0