6 månader

Hej snyggingar. allt bra med er hoppas jag? Jag mår bra iaf jag har precis pussat Victor hejdå. Nu leker hundarna som aldrig förr i lägenheten. Det är konstigt hur smarta mina små hundar är. Jag sa till dom när jag var ute med dom nyss så sa jag nu går vi hem och leker , direkt när jag kom in så började dom busa som aldrig förr. Det är roligt med dom små krypen.


Jag och Victor hade 6 månader igår och det skulle vi fira med att  äta tillsammans och sedan gå på bio. Men det blev inte alls som planerat. Jag och victor kan verkligen inte bestämma oss för vilken film vi skall se tillsammans det tar oss hur lång tid som helst. Vi började med att äta Tacos här hemma. Det var jag,Victor,Mamma och pappa som åt tillsammans sedan så blev klockan över 8 och vi skulle bestämma oss för film. Men vi hittade ingen som passade oss båda i smaken så det blev en kväll här hemma i mitt rum med tända ljus, Da vinci koden och glass. Det var lika mysigt det. Det blev en kväll med massa mys,skratt och gräddklet i ansiktet.

 

Love my boyfriend,bestfriend and soulmate!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0