Underbar dag med min Baby

Vilken underbar DAG!
Jag vaknade vid 8 tiden försov mig till provet det var ju mindre bra. Men bortsett från det har det verkligen varit en helt underbar dag.

Gick upp åt frukost sedan mötte jag upp Anna på markland och så åkte vi och tränade på gymmet. Efter träning så var jag hemma en stund duschade och gjorde mig iordning för att jag och Victor skulle ju ses och laga mat tillsammans idag och så blev det ju tillslut. Han kom hit och vi lagade mat tillsammans jätte mysigt. Han dukade med tända ljus och vi satt och pratade om allt möjligt. Precis så vi skulle haft det varje dag om vi bodde tillsammans haha. Vi låg och myste en lång stund jag victor och hundarna i sängen efter maten.

Det är bara sådana små saker som behövs för att man skall känna att man verkligen har det jätte bra och mysigt tillsammans.

tyvärr inga bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0