skrutten

Försöker så gott jag kan att lägga uppå lite inlägg här på bloggish. Men jag går hemmifrån halv 10 på morgonen och kommer hem kl halv 7 på kvällarna. Men nu idag fick jag gå hem lite tidigare för att vi skall fira pappsen lite grann här hemma som fyllde år igår  =). Men igår var jag barnvakt och Mamma jobbade och sebastian var ute på krogen.
Så det får bli lite firande idag med lite släkt som är på ingång.

Back to my "workplace"  Det går bra det går bra för mig där. Nu kan jag allting det där med Kassan,varuplockning,larmning,skriva skyltar på datorn fuck Y praktisk marknadsföring skriva skyltar för hand grejjen haha. Det är datorn som gäller. =)

Jag är part sugen idag men nej det blir en kväll med baby och kanske Anna. Får se vad vi hittar på för något mysigt.
Jag tror jag slutar där.

Satt barnvakt igår till den här skrutten. Kusinbarn simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0