PRAKTIKEN FLYTER PÅ

Jaa, det gör den! Precis som vanligt, händer inte så mycket förutom igår när jag fick en överraskning! Systra mi kom och lunchade med mig som en surprise, det var riktigt trevligt och kul att se henne igen! Skall antagligen träffa henne nästa vecka också så de blir mysigt :)

Just nu är jag helt slut, först praktik mellan 10-17, sen träffade jag och Felicia Amina och satte oss och tjötade med henne. Sedan gick vi till gymmet för att köra ett BodyCombat pass mellan 18.45-19.45! (Och ni som inte har gjort det vet itne hur jobbigt det är, haha) sedan fick vi jogga tillbaka till Frölunda Torg för att hinna med vår buss hem :)

Och nu äntligen kan jag slappna av! Blir té och yoghurt på det, skål och välkommen!
/ anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0