OJOJOJ

Ja, det var en händelserik lördag, men tack alla för att ni kom! Hoppas ni har sett bilderna som Felicia la ut :D Lägenheten såg ut som helvete haha, och jag fick både Robert och mamma som städhjälp annars hade det nog tagit hela dagen för mig igår att städa upp allt...

Orkar inte skriva allt som hände under kvällen men den började och slutade bra iaf! Igår så var jag hemma hela dan, helt död ungefär. Kunde inte sova inatt för jag vaknade non-stop för jag hade så ont i huvudet. Och när jag vaknade sista gången och reste mig upp så bultade det något enormt! Men jag tog mig igenom skoldagen iaf och nu sitter jag här och sörplar på ett glas juice med is!

Bjuder på några mer bilder från kvällen. / anna









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0