JAG HAR ETT SÅNT SUG PÅ ATT FLYTTA HEMIFRÅN!

Det vore så himla härligt! Tänk att få ha sin egna lägenheten och här skall jag ge er dom fördelarna som jag tycker det vore om man hade flyttat hemifrån:

  • Du har ditt egna space.
  • Du kan bjuda hem folk när du vill utan att sitta i rummet, utan kan sitta vart man vill vardagsrummet, köket etc.
  • Jag som har skilda föräldrar pendlar ju mellan två ställen, vore så härligt att ha allt samlat på ett ställe!
  • Få den privacy du vill ha, om du vill nuppa för fullt med din pojkvän/flickvän - varsegod! Det är ingen som går förbi utanför dörren och "hostar" för det låter för mycket.
  • Inreda lägenheten efter så som du vill ha det!
  • Att känna sig självständig.
  • Tänk på alla mysiga middagsbjudningar du kan och och vilka fester!
Jag kan ju komma på flera fördelar till! Men tänk vilken frihet!
Men det finns ju nackdelar också:

  • lägga pengar på räkningar när man helst vill lägga det på något annat kul.
  • Tvätta (verkar inte så jättekul)
  • man kanske inte orkar laga mat, utan man kanske bara slänger i sig något snabbt och enkelt.
Sen kommer jag faktiskt inte på något mer, men detta är såna petitesser som inte gör någonting! Det är värt att göra dom sakerna för att ha sitt egna ställe!

JAG VILL FLYTTA NU! / anna


Kommentarer
Postat av: hmm..

anna, hostar de hemma hos dig alltså? ;)

2009-11-16 @ 02:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0