SLÄKTKALAS

Igår så jobbade jag och Fifflan, vi var båda sjukt trötta och sega! Sedan träffade jag Martin en stund och på kvällen var jag hemma och såg Dreamgirls på tv, bra film!

Idag var det som sagt släktkalas här, mormor och morfar kom inte för mormor har precis genomgått en operation som hon fortfarande återhämtar sig från :)

Cake time!


Mitt UNDERBARA fina armband som jag fick av Martin ♥


Älskar er!


Very nice and sexy things from my babe Felicia


Haha, fint födelsedagskort av Michael and co. Min andra morbror sa att det
var ett självporträtt av mig! Haha


Tack för ett jättetrevligt födelsedagsfirande men för er som inte vet så fyller jag år på onsdag!
Have a nice daaaaay! / anna

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg :)

2009-05-03 @ 18:48:10
URL: http://volleymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0