SJUK SJUK...

Jag sov aldrig hos Victor igår och jag gick inte  hem till Anna heller. Jag satt hemma och inte gjorde någonting på min lördagkväll. Jag gick och la mig väldigt tidigt.  Men jag mådde inte bra och nu är jag sjuk!
Det känns ju toppen. 

Idag har jag varit hemma hos Anna på hennes släktkalas där vi käkade lite tårta och grattade henne för hon fyller år på onsdag den lilla skrutten. Nu sitter jag här och snorar och väntar på att victor snart skall ringa han med sitt fruktansvärt dåliga tidsbegräpp. 1/5 timma sa han för 3 timmar sedan ungefär. Det är som alltid med honom. .
Jaja hoppas ni har en trevlig söndag!

Smisk på de // Felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0