Onsdag mina vänner..

Smaskandes i soffan på naturgodis samidigt som jag sitter vid datorn är inte helt fel. Jag har massor framför mig idag att göra igentligen men endå sitter jag här och tar det lugnt. Jag skall plugga massor har fruktansvärt mycket att göra i skolan nu. Jag orkar verkligen inte vill bara ha lov nu!

Imorse vaknade jag upp bredvid min älskling. Kollade ut och regnet bara öste ner då har man stor lust att gå upp eller inte. Jag ville bara ligga kvar och mysa i sängen hela dagen.  Men vi skyndade oss upp  eftersom victor fick bestämma och iväg ut i det äckliga regnet . Kanske borde gå och plugga lite inför provet imorgon och på måndag och på onsdagen och på torsdagen nästa vecka.


SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0