LÖRDAGKVÄLL OCH EN HÄRLIG SÖNDAGSFRUKOST!

Igår så var jag och Johanna hemma hos Felicia, hälsade på den JÄTTESÖTA valpen, Amber =) Hoppas dom inte byter namn nu för jag gillade Amber! Tror aldrig ni skulle sett en sötare hund, helt sjukt!

Vi kollade på Eurovision Song Contest, det var inte så bra bidrag om jag skall vara ärlig :P Men, men, Norge drog ju ifrån redan från början och han som vann var bara 19 år och hade komponerat låten själv! Duktigt va? haha

Imorse så vaknade jag 08.20, och jag förstår inte varför? Har inte vaknade så tidigt av mig själv på VÄLDIGT länge! Mamma sprang och köpte färska frallor kl 9 och jag kokade ägg och dukade fram, en riktigt härlig söndagsfrukost!

/ anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

han som vann var 23år :)

2009-05-17 @ 11:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0