härlig Fredag

Vilken härlig dag!
Jag vaknade halv 7 här hemma hos mig med en sovande pojkvän bredvid mig eller skall man säga snarkande haha nej skoja älskling. Men jag var uppe pigg och glad åt frukost och fixade mig sedan drog jag iväg till skolan i några timmar. Jag slutade vid 10:25 då åkte jag hem igen och väckte Victor. Dags att gå upp när klockan är 11 och jag har gjort en massor med saker under tiden. Men vi gick upp och åt frukost sedan duschade vi och gick hem till Victor.

Vi tog en promenad till triumf glass där victor bjöd mig på glass. Vi satt och åt glass som vi brukar att göra. Men glass är aldrig fel och vi båda älskar det.  Efter glassen,promenaden och allt tog vi bilen och så körde victor mig för jag skulle köpa med mig Thai mat hem till familjen. Victor fick bestämma vad vi skulle köpa för någon och det blev jätte gott verkligen! good taste honey ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0