GRATTIS TILL STUDENTEN RONJA!

Vilken trevlig dag jag haft idag.Den har varit grymt skön och tiden bara sprang iväg.  Jag har varit på Ronjas studentmottagning först var vi utanför hennes skola vid 12 tiden då det var utspringning. Efter utsprigningen gick jag och Eriqa hem till henne en stund innan vi åkte hem till ronja. Jag fick byta till leggins för jag hade ett par jätte korta svarta shorts på mig så jag visade lite för mycket hud tydligen eftersom killarna blev som galna. Äckliga slisk gubbar som tutade och visslade vad är det här för något? skall man inte kunna gå barbent längre här hemma i sverige heller.

Hemma hos Ronja käkade vi god smörgåstårta och tårta. Tårtan var jätte gullig med en bild på Ronja från när hon var en liten plutt , sötungen.  Tiden bara sprang iväg och jag kom hem för en stund sedan. När jag såg ronja ta studenten tänkte jag verkligen på att det är värt att gå klart gymnasiet och uppleva en sådan dag.




/// FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0