GRATTIS BROR TILL STUDENTEN

Grattis till studenten brorsan!
Idag var det sebastians tur arr springa ut och vara glad. Jag har varit döds trött hela dagen och bara vräkt i mig onödiga kalorier som jag sitter med en fruktansvärd ångest för nu. Jag kan inte sluta äta heller men ímorgon är en ny dag.  Vad mer kan man göra jag är också en människa med sug. 

Imorgon är det fredag då skall jag upp tidigt och ut och springa eller så blir det en powerwalk med amelie ( brorsans flickvän)  som sebastian lämnat här hemma medans han är ute och festar. Sedan blir det att åka med Anna till frölunda torg och köpa studentpresent till Victor också.





// FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0