stress

Något jag tydligen drabbats av är stress. Jag var och kollade var felet på mig var idag i skolan jag har känt mig helt yr och konstig nu på det senaste. Fick ta stick i fingret och blodtryck. Fick reda på att jag drabbats av stress på grund av allting. Skolan är värst när det gäller stressen. Jag behöver vila upp mig ett tag.  Låter sjukt att man är i den här åldern men endå drabbats av stress

87 procent är stressade
Att vara ambitiös, snygg och att prestera maximalt är några av de höga krav som dagens unga ställer på sig själva.








Detta stressar tjejer mest
Jobb/skola - 83% 

Krav på sig själv - 69% 

Framtiden - 60% 

Sin ekonomi - 49% 

Kropp/vikt/utseende - 49% 



Detta stressar killar mest 

Jobb/skola - 73% 

Krav på sig själv - 49% 

Framtiden - 42% 

Sin ekonomi - 42% 

Kropp/vikt/utseende - 31% 




// FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0