SORRY GUYS, FOR THE BAD UPDATE.

Har inte bloggat sedan fredags morse, förlåt, förlåt, förlåt! Känns som jag inte har hunnit, som om jag inte har suttit vid datorn alls! Iallafall:

FREDAG
Dagen började med att vi var lediga, sov ut och tog sedan en promenad till solariet. Senare på dan träffade vi Victor och Martin och vi kan säga att kvällen inte blev som vi hade tänkt oss. Vi tog det bara lugnt och åt god glass, med smällt vitchoklad och banan!

Martin, Victor och Martins lillebror Lukas.

LÖRDAG
Upp kl 05.15 för att jobba på ICA i Torslanda, vårt nya jobb och det var vår första dag! Jag tycker att jobbet verkar skit kul och vi skall jobba varannan lördag, men vi hoppas båda att vi får mer tider längre fram! Det var riktigt roligt! :)

När jag kom hem runt 2 tiden så hann jag inte göra så mycket förrän Mamma skjutsade mig till min syster för att jag skulle sitta barnvakt åt Lucas! Min syster och hennes man skulle på 30-års fest.


SÖNDAG
Lucas vaknade 05.55 idag så då var det bara att hoppa upp ur sängen med en gång! ingen sovmorgon denna helg... Men men, det tar vi igen nästa!

SMISK PÅ DE! / ANNA

Kommentarer
Postat av: sara

JOBBAR NI PÅ SÖRENS JOBB? :O

2009-03-08 @ 19:35:53
URL: http://sarao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0