SCONES OCH KAFFE

Jag , Anna och Lina kämpade oss ner till espresso house i det äckliga regnet och blåsten som vi har i vårat älskade göteborg idag. Det är fruktansvärt att gå ut och bli lika blöt om fötterna varje gång det är något av det äckligaste jag vet !
blöta strumpor i skorna usch.  Anyway vi gick ner och tog en lunch som bestod av Scones med marmelad och kaffe.
Hur gott är det inte med scones igentligen? det är så sjukt gottit. Fick träffat Victor också på samma gång han tittade in för att säga hej en snabb stund , Min lilla sötnos.

Nu sitter jag här på ännu en lektion administration tror jag vi har nu haha . Nej idag blir en dag hemma i regnet i mysiga kläder och titta på Tv och dricka massa gott té och bara mysa !





SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0