LÖRDAG FYLLD MED SKULDER.

En lördag fylld med skulder. Jag orkar inte skriva om något idag igentligen förlåt. Jag hoppas Anna kan blogga imorgon om lite som hänt oss nu i helgen och så. Men jag har  verkligen inte krafterna just nu jag kan försöka vara lite kortfattad.

Idag var vår första dag på jobbet det var roligt att jobba tillsammans med världens bästa tjej. Jag och Anna jobbar ihop nu på helger vi gick upp 05:15 helt otroligt. Men det funkade när vi väl var uppe. Jobbet gick iallafall bra. Nu skall jag kolla på the hills och försöka få tankar på annat .................................. days like this are not OKEJ. 



smisk på de // felicia ohlander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0