HEMSKT DÅLIGT!

FÖRLÅT! det har varit den sämsta uppdateringen jag sett här på bloggen. jätte tråkig. Anna har inte heller tagit sig tid till att blogga men helt ärligt har jag inte suttit mycket vid datorn på det senaste.

I fredags satt jag och anna hemma hos henne och kollade let´s dance. Vi skulle upp och jobba på lördag morgonen klockan 5 gick vi upp på morgonen så det blir en väldigt lugn fredag den helgen vi jobbar.
På jobbet gick det bra tills jag blev helt yr och svimfärdig. Det har varit så några dagar nu inte bra alls jag måste åka och kolla upp vad det kan vara!

lördag blev inte som väntat. Vi jobbade och efter jobbet var jag helt röd ögd och helt slut. Jag gick och la mig och sov i ungefär 2 timmar. jag och Anna hade tänkt att ha en pizzakväll för jag har inte ätit pizza på ett år helt sinnes.
Men så blev det inte. Vi skulle vara med Victor och martin men planerna blev ínte så såklart. Jag satt hemma med Mamma och Pappa och käkade räkor och var ganska depp faktiskt. Känns tråkigt när helgen blir sådan. helgerna är ju höjdpunkterna på hela veckan. Iaf vad man hoppas på hela tiden!

söndag vaknade jag och victor i hans brors lägenhet. vi låg och myste och sedan gick vi upp och la oss i soffan och kollade på Let´s dance reprisen haha. Det gör vi varje söndag! Det har blivigt som ett måste. Jag vill oftast pussas och mysa under reprisen kanske för att jag redan sett det innnan. Men det fick bli i pausen istället =)

Smisk på de // Felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0