HAPPY DAY!

Hej torsdag!  idag är det Torsdag och när jag vaknade var det sol och skönt väder. Men nu är det helt galet äckligt skit väder! det snöar och man kan inte se någonting ute för det är snöstorm i alla former. det är dessutom svin kallt på det. Nej fyfan jag tänker aldrig mer gå ut.

Idag har jag varit i skolan som vanligt vilket bestod av blandade känslor när jag och anna skulle åka till skolan kom jag försent till markland så vi missade vagnen vi tog en senare vagn och så glömde vi att gå av vid vår hållplats så vagnen åkte vidare. När vi väl var på rätt vagn tillbaka så var det någon tant/tjej som hade massor med resväskor som hon trängde sig med. jag blev lite små grinig och suckade hon blev lite små generad och sa ursäkta i en viskande töntig röst helt plötsligt vände humöret och jag fick ett skrattanfall mitt i allt .

Senare hade vi Engelska prov som jag tyckte att jag kunde alla frågor galant. När jag väl sätter mig vid provet blev det helt katastrof som vanligt. helt ärligt jag är jätte trött på att allt går skit för mig även om jag kämpar.. det är inte rättvist ni anar inte vilka problem jag och skolan har tillsammans funkar inte. Mitt humör blev det sämsta och jag var både ledsen och arg. Satte mig på skolgården och andades ut allt jobbiga. Mitt humör blev sedan bättre och jag var glad  för ett tag.
Så har det hållit på upp och ner med en jobbig mensvärk och problem med det mesta. inget är jobbigare än vad man gör det till som sagt men de känns inte som de är rätt att säga så nu. Jag vill äta kakor och dricka té. Det tänker jag göra också.

Jag fikade med Gabriella och Caroline på Espresso efter skolan och det var mycket roligt och trevligt saknar er tjejer!♥
Man får sig alltid ett gott skratt när vi ses ! haha.


OH HAPPYDAY..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0