FRÖLUNDA - LULEÅ

Jaa, nu sitter vi och tittar på matchen. Kanske inte precis på vad jag ville titta på ikväll men aja, hinner plugga lite emellan åt :) Jag sitter och dricker vanilj té medans Martin dricker varm o'boy!

Så, så ser min kväll ut :) För er själva då? Tittar ni på matchen? Jag och Felicia behöver iallafall plugga till provet imorn och på fredag! Engelska imorn och svenska på fredag.

A, just det! Har glömt att berätta hur gullig min pojkvän var i söndags :) Han överraskade mig med rosor!!! Jag blev helt förvånad! Har ju aldrig fått blommor av någon pojk förut :) Så jäkla glad blev jag! Puss på dig Martin när du läser detta!

Nu skall jag återgå till matchen!
SMISK PÅ DE! / ANNA  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0