vilken härlig dag

Trots det äckliga vädret har min dag varit jätte bra. Det började med att jag och anna vaknade hemma hos mig och käkade god frukost och så sedan gick hon hem. Jag städade och satt vid datorn en stund sedan kom Amina hem till mig och vi drack latte och snackade en massor. Det är kul att träffas när man inte setts på ett tag. Senare kom victor och hämtade mig så åkte vi till stadium XL och kollade runt där till honom och så åkte vi till videobutiken så köpte han filmer och så åkte vi hem till honom och lagade middag tillsammans. Kollade på tv i soffan och låg och myste och pratade.
Toppen dag imon skall vi jobba så vi skall sova nu skall ju upp vid 5. Jag orkar verkligen inte det igentligen men men.

// Felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0