TUESDAY

jag åkte aldrig och badade! Följde med pappa, Evelyn och syrran till IKEA. Jäklar vad länge vi var där.... Pappa köpte lite smått och gott. Åkte hem, satt på balkongen en halvtimma men tänkte "här kan jag ju inte sitta". Ringde syrran och kollade vad hon och familjen hade för planer, vilka var inga. Så jag tog cykeln och cyklade ner dit. Tog bara en kvart! Tillbringade den tidiga kvällen där och nu är jag hemma!

Felicia har inte bloggat idag för hon är med Victor, han åker till Rhodos imorn så jag förstår henne gott och väl att hon inte bloggar! Hoppas dom har det mysigt nu sista kvällen ;) mohahaha

/ anna




(btw, jag rekommenderar EJ cappuchinon på IKEA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0