SORRY

Igår uppdaterade jag ingenting, I know! Men jag hann inte vara hemma så mycket, vid halv 11 hoppade jag och Linn på bussen mot Fiskebäck, vilket väder det var! Sedan kom Amina vid ett. Jag och Amina åkte hem vid halv 4 och linn hade åkt innan.

När jag kom hem, så duschade jag, åt middag och fixade mig och sedan bar det av till jobbet. Sedan klockan 8 så var jag hemma hos Felicia och tog det lugnt, drog mig hem vid 11 och gick och la mig ganska snabbt för jag var trött!

Nu skall jag jobba kl 10 och framåt, men jag lovar att blogga ikväll!
/ anna



Bild från näst sista dagen i bulgarien, varmt som fan! Men gott att sommarvärmen har kommit till Sverige nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0