MIDSOMMARDAGEN

Jäkla slapp dag! Ligger i soffan, men myskläder och har legat här sedan 11. Skit härligt men vore mysigt att ha någon att tjöta med samtidigt haha!

Igår så kilade jag ner till Felicia runt  7 tiden, dom åt middag och sedan så åt jag jordgubbar med dom! Det var skit trevligt och dom hade även besök från USA, Jane och E.J! Så där satt vi och pratade ett tag. Sedan åkte vi och Victor till Fibbe, där det var några pojkar. Det blev singstar och en massa skratt och tjöt! Jag är riktigt nöjd med kvällen!

/ anna
Fibbe och Calle sjunger för fullt!


Victor, Martin och någon mer :)


Fiiiina Felicia


Jag och Fibbe


Semme, Sebastian och Fibbe


pimpen och vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0