HOME AGAIN!

NU är vi hemma igen!

skönt säger jag. Det regnar här hemma såklart men det känns endå väldigt gott att vara hemma igen. Det räcker med en vecka vi har haft det väldigt bra där nere. Träffat mycket nytt folk, legat på beachen hela dagarna ätit massor med glass och haft det skönt i solen. Flygresan dit var det värsta jag varit med om jag trodde seriöst att vi skulle dö det skakade som aldrig förr.

Vi har bott på ett hotell som låg nära strand och stan. Festat med massa svenska,norska och danska galna människor.
Gott folk! Vi blev rätt snabbt bra vänner med dom som jobbade på "Den glade viking " som den svenska scandinaviska klubben heter. Det var på det stället vi var hela tiden kändes bäst eftersom det var svenskar där som man kunde ha  roligt med. Dom som jobbade där drack hela dagarna,festade gärnet och var alltid på topp. Jag hade aldrig orkat med att festa på det viset varje dag i 5 månader.  Det räckte gott och väl med en vecka. Jag längtade hem till Victor såklart. Mamma,pappa och alla vänner här hemma längtade jag också hem till. Man lär sig att uppskatta allt här hemma trots att man har det väldigt bra där nere.

Vi gick på pubcraw det var skit roligt första gången trots att vi fick gå hem väldigt tidigt eftersom jag inte mådde så bra tyvärr. Men det var galet mycket dans och man fick en tröja som alla gick runt med och så festade man runt på 5 olika ställer där man fick 5 olika gratis drinkar varje gång. Svenne banan spelades hela tiden på alla ställen såklart.
Dom som jobbade där var alla snygga och unga. Dom bärde upp oss på bardisken där vi skulle stå och dansa. Helt galet.

Massa bilder kommer snart upp för anna har kamera sladden.

BORTA BRA MEN HEMMA BÄÄÄÄÄÄÄÄST!

men tack Anna för en väldigt bra resa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0