Godmorgon

Godmorgon, tittar ut och ser det vackra vädret utanför mitt fönster helt otroligt. Men jag kan inte gå ut och sola idag endå tyvärr. Jag mår bättre idag utan någon feber och det är kanon! Men att gå ut och ligga och sola när man har ont i halsen och förkyld är ingen bra idé iallafall. Jag måste vara helt frisk imorgon för då skall jag och Victor till falkenberg. Sedan fyller jag år till helgen och därför måste jag vila upp mig helt så jag är frisk. Det är mindre roligt att höra från Victor att han är jätte brun och solar för fullt plus att han skall till RHODOS nästa vecka. Jag har tappat all min färg ifrån Bulgarien och nu när jag har varit sjuk så har jag blivigt blekare. Jag tänkte att det skulle vara bra nu när det är fint väder så jag kunde sola upp mig lite inför min födelsedag men inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0