Godmorgon sverige

Godmorgon!
Ligger i min stora gosiga säng med massa kuddar. Söndag idag och det är som alltid en dag då det är okej att bara slappa hela dagen om man har lust med det. Jag vet inte vad jag har lust att hitta på idag jag tror jag skall åka en sväng med bror och hans flickvän. En sådan här dag skulle jag vilja ha en häst som man kunde åkt ut till och grejjat med. Det är så mysigt att bara gå och lulla i stallet och fixa och hålla på. Men tiden finns inte alltid där.

förövrigt sommaren i sverige är verkligen inte bra. Jag vill sola,bada,grilla och vara ute nätterna långa skapa mysiga sommarminnen. här har vi ingen sol och bad men man får använda fantasin och försöka hitta på roliga saker hela tiden för att skapa roliga minnen som man kan le åt.



Underbart med sommarlov
Felicia ohlander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0