Godkväll

Godkväll. Jag kom nyss hem ifrån att varit och "badat" på Marholmen med Victor,Martin och Anna. Jag badade inte trots att jag i stort sätt klagat hela dagen på att det varit så himla varmt och att man skulle haft bil så man kunde åkt ut och badat. Men när jag väl var där kände jag mig inte så lockad av att bada faktiskt.

Jag har inte kunnat vara ute i solen idag för jag brände mig väldigt mycket i ansiktet igår jag var rödare än en tomat då förstår ni hur röd jag har varit och svullen av att jag varit så bränd. Men nu har det lagt sig lite mer iaf så jag kan åka och bada imorgon.  Nu skall jag snart ringa mamma och be henne vara snäll och ta med sig coola light hem och nötter jag kan knapra på.  Skall kolla på filmen på 3an 40 year old virgin har dock sett den men det var ett bra tag sen.


// Felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0